It's getting real - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van DieuwkeAnthonie - WaarBenJij.nu It's getting real - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van DieuwkeAnthonie - WaarBenJij.nu

It's getting real

Door: Dieuwke

Blijf op de hoogte en volg

12 Februari 2018 | Nederland, Amersfoort

Oké jongens, ik knijp 'm.. het ene moment heb ik zoveel zin in de reis en het andere moment slaap ik onrustig en droom ik over alle beren op de weg. Maar no worries, de zin om te gaan overheerst inmiddels behoorlijk. Op mijn werk ben ik aan het aftellen en mijn cliënten met mij. Gelukkig reageren ze over het algemeen goed en ik heb er vertrouwen in dat ik alle casussen zorgvuldig kan afronden of overdragen. Anthonie telt ook af, hij is zijn opvolger al aan het inwerken. Wat een gekke tijd dit! We hebben alle benodigde spullen nu wel ingeslagen, alleen nog wachten op goedkeuring van de visumaanvraag voor India, mijn autoverzekering omzetten, en meer van dat soort administratieve dingen. Om de een of andere reden wil ik het huis zo opgeruimd mogelijk achterlaten en ben ik als een gek nog allerlei dingen aan het verkopen op marktplaats, haha. Met 6 maanden geen inkomsten en wel veel uitgaven tellen alle centjes ;) Ook besluit ik om deze blog maar vast op Facebook te zetten, dan zijn jullie een mooie stok achter de deur om straks regelmatig te schrijven. ;) Dáááág!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 23 Feb. 2018
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 665

Voorgaande reizen:

02 Maart 2018 - 30 Augustus 2018

Around Asia

Landen bezocht: